Re: AMD

Autor: Joseph Zmuda (yosep_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 21:58:01 MET

Ja osobiscie jestem szesliwym posiadaczem plyty ECS K7VZA i jak na razie nie
zauwazylem wiekszych problemow.Mam zainstalowane w kompie:karte TV FLY
VIDEO,K.muz.Yamaha 742 Pci, TNT-M64,karte sieciowa 10Mbit,faxmodem na
motorolce,cd-rw no i 128 ram-u.Wszystko chodzi jak burza!Procek(Duron 700)jest
ustawiony na magistrali 108mhz.