Re: Czy do PC da sie podlaczyc 2 joysticki?

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 21:58:30 MET

Cześć,

Zoltar wrote:

> Pyatnie jak w temacie - czy da sie podlaczyc 2 joysticki? Moze przez
> USB? Czy to bedzie dzialac w grach? Czy ktos juz to robil?

Można przez rozgałęziacz (gniazdo joysticka w PCcie pozwala na
przyłączenie dwóch niezależnych). Wiem, że kiedyś były też takie joye, do
których można było podłączyć drugiego joya (standardowego), i oba ładnie
działały - może dalej są? Jakoś tak od jakiegoś czasu się nie interesuję.

Pozdrawiam,

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--    marcinf -at- globe.net.nz
|    | |    http://www.redrival.com/marcin81/
strona antyspamowa: http://www.redrival.com/marcin81/abuse.html
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny jest w podpisie)