Re: AMD

Autor: LoKo (hubert_at_west.tarnow.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 11:04:43 MET

Sam przesiadlem sie c PIII 500 na abicie na Athlona 700 SLOT A i plyta
gigabyta Ga-7IXE.
Ze stabilnoscia nie ma zadnego problemu a mam ten zestawik juz ok. 4
miesiecy.
Fakt ze czasem cos sie zwiesi (choc nie kasuje programow shift+del) po
dluzszym uzytkowaniu windoza (dopiero 1 raz przeinstalowalem system) ale to
przede wszystkim wina softu. Np. ostatnio cos mi sie czasem wiesza po
zainstalowaniu ie 5.5 (ta z dopiskiem IDG.pl) ale to wszystko nie odbiega
wogole od zwiech jakie byly w podobnych przypadkach na PIII 500.
Jedyny problem (choc moze to i lepiej), ze trzeba do AMD stosowac lepsze
pamieci niz te co czasem ofeuja po najnizszych cenach sprzedawcy.
LoKo