Re: AMD

Autor: Adam (lamusa_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 22:22:59 MET

> polemizowalbym. wlasnie dobrze zlozyc, dobrze skonfigurowac tak, zeby
> odpalic duze testy, ktore by sie w trakcie nie wylozyly, na ewentualne
> zyczenie zainstalowac winde i wszystkie urzadzenia, to jest problem.
> inna rzecz, ze ludzie instaluja potem wszystko, co im w lapy wpadnie,

No wlasnie chodzi mi tu o te drobne programiki . Co ja mam powiedziec
czlowiekowi ,ktory wydal 7000 zl na komputer ? Zeby nie wrzucal tych
wszystkich triali czy demek bo komp mu sie zepsuje ? Przeciez
wszedzie -mowia-pisza-reklamuja ,ze po to to jest ,wyprobuj-polub-kup.A on
nie tyle wydal na ten komputer ,zeby teraz mu ktos mowil ,ze on tego czy
tamtego nie zrobi . Moze z czasem sie nauczy, ale narazie nawet kawy w domu
nie mam czasu sie napic ;(

 Np HDTach na duronie i Gigabyte GA-7ZX . Nic nie
pomaga odpalalem hdtacha nawet na czystym systemie ,bez sterow bez niczego !
Caly czas niebiesko !

To samo sie tyczy plytek chipa (4-99 , 7-99 ,10-99 i 1-2000) , o ile hdtach
nie chodzil na
ga-7zx to chipy na zadnym z 3 kompow nie chcialy odpalic .

Karta muzyki
Fortemedia FM 801 , ile ja sterownikow probowalem , nie zlicze .Dalej jaja
sobie ta karta wyprawia . Dziala dopiero jak wyrzuce z systemu "PCI Adio
Device" , ale to bez sensu !

Abit KT7 +Duron +Teac x40, oprocz podobnych problemow , jeden dobija mnie i
wlasciciela. Jak tylko cd-rom zaczyna krecic obojetnie jaka plytka
,zaczynaja znikac(mrugac ) ikony ! W sumie komp ma dopiero tydzien , ale
oprocz plyty zdazylem juz wszystko wymienic , podmienic -bez efektu.

Najlepiej chodzi grzmot + Asus , ale i tu z niewiadomych przyczyn co 1-2 dni
wywala blue screena w losowych momentach .

Nie wiem czy we wszystkich wypadkach mam do czynienia z padnietymi plytami ,
bo w sumie tylko ich nie wymienialem ? Czy to moze niekompatybilnosc
systemu , programow , sprzetu ?

Z drugiej strony komputery nie maja jeszcze nawet 3 tygodni , moze wszystko
w nich musi sie jakos dogryzc :)
Ale jednego sie nauczylem , napewno nie zloze komputera sasiadowi ;) W domu
jestem gosciem :)
Pozdrawiam
Adam