Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Dawid Konieczny (pyra_at_klub.chip.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 17:14:53 MET

"Eric Raven" <1raven_at_polbox.com> wrote in message
> Niestety żadna nie jest idealna. Ostatnio CHIP zjechał na psy. PCWK
podpadło
> mi kiedyś b. mocno gdy przeczytałem w nim, w poradach dotyczących
składania
> komputera do gier, że karta graficzna do tego typu zastosowań ma
drugorzędne
> znaczenie i należy kupić coś w miarę taniego. Od tej pory są dla mnie mało
> wiarygodni. Enter - od czasu do czasu trafi się coś fajnego. Tak w ogóle
> brakuje na polskim rynku czasopisma dla bardziej zaawansowanych
> użytkowników, takiego ulepszonego następcy PC Magazine.

Oj, to fakt - zaczynałem od PC Magazin. To było najbardziej fachowo pisane z
pism komputerowych przeznaczonych do średniozaawansowanego użytkownika.
Z gazet które teraz wychodzą najgorzej bym ocenił PCWK - od razu odrzuca
mnie szata graficzna, na stronach jest taki bałagan, że się czytać nie chce,
zresztą i tak zazwyczaj nie ma co... Chip i Enter oceniłbym na dość podobnym
poziomie - choć temu drugiemu za często zdarzają się artykuły jak z Easy PC,
choć lubię artykuły Sobkowskiego o sprzęcie - nie faworyzuje Intela, dość
często pisze o nowościach w chipsetach i procesorach, a na CD można często
znaleźć coś interesującego. No a w Chipie to faktycznie czasem są radosne
testy (choćby ostatnio palmtopów - tak jakby najważniejsze było słuchanie
muzyczki w mp3 i pisanie wielkich dokumentów w Wordzie...), choć sama
gazetka mi się podoba, lecz CD bym ocenił najgorzej z tej trójki. Ja chcę
powrotu PC Magazine...

Dawid

--
~ Długo trzeba siedzieć z otwartymi ustami ~~~~ /,\/ , / / / / /,\  ~~