Re: Najlepsza gazeta?

Autor: xboy (xboy_at_poczta.wp.pl)
Data: Sun 12 Nov 2000 - 17:28:28 MET

"Dawid Konieczny" <pyra_at_klub.chip.pl> wrote in message

> Oj, to fakt - zaczynałem od PC Magazin. To było najbardziej fachowo pisane
> pism komputerowych przeznaczonych do średniozaawansowanego użytkownika.
> Z gazet które teraz wychodzą najgorzej bym ocenił PCWK - od razu odrzuca
> mnie szata graficzna, na stronach jest taki bałagan, że się czytać nie
chce,
> zresztą i tak zazwyczaj nie ma co... Chip i Enter oceniłbym na dość
podobnym
> poziomie - choć temu drugiemu za często zdarzają się artykuły jak z Easy
PC,
> choć lubię artykuły Sobkowskiego o sprzęcie - nie faworyzuje Intela, dość
> często pisze o nowościach w chipsetach i procesorach, a na CD można często
> znaleźć coś interesującego. No a w Chipie to faktycznie czasem są radosne
> testy (choćby ostatnio palmtopów - tak jakby najważniejsze było słuchanie
> muzyczki w mp3 i pisanie wielkich dokumentów w Wordzie...), choć sama
> gazetka mi się podoba, lecz CD bym ocenił najgorzej z tej trójki. Ja chcę
> powrotu PC Magazine...
>
> Dawid
^^^6!^^^
PC Magazin ? - niestety nie pamietam tego magazynu, z waszych wypowiedzi
widze, ze jest czego zalowac. Jesli chodzi o Chipa to podobaja mi sie w nim
programy
na CD, natomiast w PCWK, artykuly. Nie zgadzam sie z tym, ze jest tam
balagan,
szata graficzna tez mi odpowiada, bardzo dobrym uzupelnienem magazynu jest
strona www. Nie wymieniony zostal tu PC KURIER - jest to pisma dla
zaawansowanych
uzytkownikow PC, wedlug mnie bardzo dobre, ewentualnie dobre
Zaluje rowniez, ze niema ( przynajmniej nie wiem o takim) e-zinu dla
bardziej wtajemniczonych
wiem, ze dzial hardware raczej odpada, ale wszelki soft mogl by byc
prezentowany w tego typu
magazynach w zaawansowany sposob [( tzn. bez podawania informacji jak
otworzyc nowy
dokument ;-) )].
pozdr.