Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Eric Raven (1raven_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Nov 2000 - 14:13:52 MET

Niestety żadna nie jest idealna. Ostatnio CHIP zjechał na psy. PCWK podpadło
mi kiedyś b. mocno gdy przeczytałem w nim, w poradach dotyczących składania
komputera do gier, że karta graficzna do tego typu zastosowań ma drugorzędne
znaczenie i należy kupić coś w miarę taniego. Od tej pory są dla mnie mało
wiarygodni. Enter - od czasu do czasu trafi się coś fajnego. Tak w ogóle to
brakuje na polskim rynku czasopisma dla bardziej zaawansowanych
użytkowników, takiego ulepszonego następcy PC Magazine.