Re: Co wybrac PIII czy Durona?

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 20:53:31 MET

W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Jacek Osiecki,
twierdzi ze.......
: >4xUDMA33 utrzyma 8 dyskow (czyli duuuuzy serwer FTP :) ), a 2xUDMA66
: >tylko 4. No i jeszcze inna sprawa - tylko IBMy czuja naprawde
:
: Przede wszystkim przy 4xUDMA33 możesz mieć 4 urzadzenia, każde na osobnym
: kanale. I to daje nieporównywalnie większe korzysci niż dwa kanały UDMA66.

Heh... a to przy 8 urzadzeniach na tych kanalach to jest gosrzej niz
przy 4? ;)))))) Mi chodzi o ilosc - wiadomo, ze posiadajac linusia
mozna takie rzeczy powyrabiac, ze ma sie kilkanascie dysko i hula
ladnie :)

: >A tak BTW: Mam 2x UDMA33, czyli do 4 urzadzen - wszystko zajete (2x
: >Seagate U, ASUS 50x, TEAC 4x4x32) :)
:
: Jak ktos lubi... :)
: Ja cd i nagrywarkę wrzuciłem na scsi.

Tez tak mozna, ale ja mam wersje ATAPI :) A pod linusiem wszystko
bzyka straszliwie ladnie :) nigdy pod cdrecordem nie stracilem plytki,
cokolwiek bym robil... antomiast pod winda i nero to wtedy nie moge
nic robic, i do tego pewnosci i tak nie ma :(

--
Witold "ManiacK" Wilk___<maniack_at_tychy.com>____IRC #tychy____________
_"Proponuje nadmuchiwana lalke Beeth, z trzema dziurkami, i jak ktos_|