Re: Czy jest sens (rozbudowa o DVD) ?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 21:15:45 MET

Dnia Thu, 9 Nov 2000 11:37:48 +0100, Pawel Dlugosz napisał(a):
>Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> napisal(a) tak:
>[..]

>W zasadzie zgadzam sie z powyzszym, pozwole sobie
>tylko na trzy uwagi:
>1.naped dostalem za friko,

No, chyba że tak :)

>2.filmy sa odtwarzane plynnie (przyznam sie, ze bylem
>niezle zaskoczony),
>3.moja Elsa ma VIVO, wiec na upartego moge
>podlaczyc wiekszy ekran (albo kupic monitor 22" ;-).

Za cenę monitora 22" to możesz sobie już urządzić całkiem niezłe kino domowe
z tv 28" :)

>Co do porownania cen to ciagle jeszcze naped do kompa+
>dekoder wychodzi taniej niz stacjonarny. Dodatkowo

Hmmm... nie mam w tej chwili przy sobie komputerowych cenników, ale
odtwarzacz DVD można kupić już za 800-900zł...

>w wielu przypadkach zakup tego ostatniego wiaze sie (przy zalozeniu, ze
>chcemy podziwiac pelnie jego mozliwosci) z kupnem nowego TV.

Jeśli ktoś w ogóle nie ma TV, to fakt - wyjdzie dużo drożej. Ale nawet marny
tv 26" będzie dawał lepszy efekt niż 17" monitor :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |