Re: Co wybrac PIII czy Durona?

Autor: Jacek Osiecki (joshua_at_ceti.pl)
Data: Sat 11 Nov 2000 - 01:59:25 MET

Dnia Fri, 10 Nov 2000 20:53:31 +0100, Witold Wilk napisał(a):
>W artykule napisanym do pl.comp.pecet niejaki(-a) Jacek Osiecki,
>twierdzi ze.......

>: >4xUDMA33 utrzyma 8 dyskow (czyli duuuuzy serwer FTP :) ), a 2xUDMA66
>: >tylko 4. No i jeszcze inna sprawa - tylko IBMy czuja naprawde

>: Przede wszystkim przy 4xUDMA33 możesz mieć 4 urzadzenia, każde na osobnym
>: kanale. I to daje nieporównywalnie większe korzysci niż dwa kanały
>: UDMA66.

>Heh... a to przy 8 urzadzeniach na tych kanalach to jest gosrzej niz
>przy 4? ;))))))

A co - myślałeś, że dwa urządzenia na wspólnym kanale chodzą tak samo, jak
na dwóch oddzielnych? Cóż - jak chcesz, możesz pozostać w błędzie :)

>Mi chodzi o ilosc - wiadomo, ze posiadajac linusia mozna takie rzeczy
>powyrabiac, ze ma sie kilkanascie dysko i hula ladnie :)

Nie chodzi o ilość, tylko o jakość: dwa urządzenia na jednym kanale mają
dużo gorszą wydajność niż umieszczone na osobnych.

>: >A tak BTW: Mam 2x UDMA33, czyli do 4 urzadzen - wszystko zajete (2x
>: >Seagate U, ASUS 50x, TEAC 4x4x32) :)

>: Jak ktos lubi... :)
>: Ja cd i nagrywarkę wrzuciłem na scsi.

>Tez tak mozna, ale ja mam wersje ATAPI :) A pod linusiem wszystko
>bzyka straszliwie ladnie :) nigdy pod cdrecordem nie stracilem plytki,
>cokolwiek bym robil... antomiast pod winda i nero to wtedy nie moge
>nic robic, i do tego pewnosci i tak nie ma :(

Ja pod windą też wolę nie dotykać sprzętu podczas nagrywania :)
A co do zapychania kanałów IDE: gdy przychodzi do mnie kumpel z dyskiem, to
po prostu wsadza go do kieszeni i działa. Żadnego kombinowania ze zworkami,
problemy z "nie lubiącymi się" dyskami/cdromami...

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua_at_ceti.pl                http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |