Re: jak skonfigurować getrighta do pobierania z

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Fri 10 Nov 2000 - 12:43:55 MET

niGhtowL wrote:

> osobiscie odradzam getrighta, bo jego producent stosuje
> szpiegostwo gospodarcze...
> instaluje ci biblioteki ktorych pewnie wcale nie oczekujesz :)

Jak już pisałem (nie raz), żeby używać GetRight'a, trzeba go zarejestrować -
z tego co zauważyłem powoduje to usunięcie szpiegów (lub zrobiło to kolejne
Update - innymi słowy nic nie wiem o tym, żeby ZAREJESTROWANY GetRight
szpiegował...

A co do pobierania z www.idrive.com - nie znam tego servera, ale czy
próbowałeś wymusić w GetRight przedstawianie się np. jako IE???
Jest na tym idrive coś ciekawego? Ściągam GetRight'em przeważnie wszystko
(nawet pliki ze skryptów CGI) - raz tylko się zdarzyło, żeby mnie zawiódł,
ale to była jakaś stara wersja GetRight...
P.S. Jest coś, co mnie wkurza: automatycznie usuwa URLa z "Alternatywch",
jeżeli server na chwilę się zablokuje ;-(((

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|