Re: Czy jest sens (rozbudowa o DVD) ?

Autor: Pawel Dlugosz (dlugi72_at_yoyo.pl)
Data: Thu 09 Nov 2000 - 11:37:48 MET

Witam,

Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl> napisal(a) tak:
[..]
> A powiedz mi - po co? Co Ci da DVD przy oglądaniu obrazu na małym (17")
> monitorze? Warto się zastanowić nad odtwarzaczem stacjonarnym, zwłaszcza,
że
> na Twoim sprzęcie softowe dekodery nie wydolą i będziesz musiał kupić
> dekoder sprzętowy. A DVDROM+dekoder kosztują razem praktycznie tyle samo,
co
> odtwarzacz stacjonarny - przy czym są od niego znacznie gorsze (gorsza
> jakość, zero komfortu, pozostają komputerowe problemy).

W zasadzie zgadzam sie z powyzszym, pozwole sobie
tylko na trzy uwagi:
1.naped dostalem za friko,
2.filmy sa odtwarzane plynnie (przyznam sie, ze bylem
niezle zaskoczony),
3.moja Elsa ma VIVO, wiec na upartego moge
podlaczyc wiekszy ekran (albo kupic monitor 22" ;-).

Co do porownania cen to ciagle jeszcze naped do kompa+
dekoder wychodzi taniej niz stacjonarny. Dodatkowo
w wielu przypadkach zakup tego ostatniego
wiaze sie (przy zalozeniu, ze chcemy podziwiac pelnie
jego mozliwosci) z kupnem nowego TV.

Pozdrawiam -
P.D.