Re: Co ma wplyw na dekodowanie DivX?

Autor: Zrathen (admin_at_blackwidownet.prv.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:53:53 MET

Jeśli filmy Ci rwą to odinstaluj trochę pamięci ! Powaga - platforma x86 nie
jest przystosowana do cache'owania zbyt dużych ilości pamięci. Tzn. chipsety
i440+celek. A z drugiej strony nie wierzę aby to było przczyną - luknij
sobie w system - musisz mieć coś nie tak. U kumpla na 333/oc416 i 64ram
działa wszystko miodzio (ma rive128 4mb !). Wiec nie zganiaj na sprzęt. To
ty coś pop*** i najłatwiej na sprzęt zgonić bo nie odda ;)

Powodzenia, baw się aż bedzie oki.

--
Zrathen
admin_at_blackwidownet.prv.pl