Re: Długość plików avi!!!

Autor: Szczurek (szczurek_at_itots3.ch.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:48:58 MET

Mariusz Ponarad napisał(a):

> Długość nagranego materiału zależeć będzie od parametrów jakie ustawisz w
> opcjach nagrywania, od kompresji, rozdzielczości, ilości klatek. Najlepiej
> jest poekperymentować.
>
> Maxi napisał(a) w wiadomości: <8u9g26$cpg$1_at_news.tpi.pl>...

Czlowieku cos Ty za kodowanie znakow wybral ???????????
A poza tym problem nie lezy w tym jak sie ma dlugosc nagranego
pliku do parametrow zgrywania lecz jak wogole nagrac avik dluzszy
niz 34min, bo z tym kolega ma problem.
I przyznam ze spotkalem sie kiedys z czyms takim ale nie pamietam
co bylo tego przyczyna ... Prawdopodobnie to soft Avera dolaczony
do karty uniemozliwial nagranie pliku wiekszego niz paredziesiat
czy parenascie minut, i nijak nie szlo tego zmienic. Nie pamietam
czy to akurat o to biegalo, jesli jednak uzywasz jakiegos innego,
bardziej "profesjonalnego" (jezeli mozna to tak nazwac ;) softu
to nie mam pojecia dlaczego sie tak dzieje, oprocz tego ze moze Ci
po prostu brakowac miejsca na dysku na zgranie czegos wiekszego
no ale takie cos na pewno bys przeciez zauwazyl ...

Z pozdrowieniami
Tomasz Szczurek
szczurek_at_itots.ch.pwr.wroc.pl
ICQ UIN 36360311