Re: Co ma wplyw na dekodowanie DivX?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 19:09:28 MET

On Wed, 8 Nov 2000 18:53:53 +0100, "Zrathen"
<admin_at_blackwidownet.prv.pl> wrote:

> Wiec nie zganiaj na sprzęt. To
>ty coś pop*** i najłatwiej na sprzęt zgonić bo nie odda ;)

To jest tak:
Rwie mi tez, jak mam 128 czy 192 czy 64 ramu w kompie, wiec to nie to.
O wiele wiele wiele polepszylo sie, po zainstalowaniu Windy zupelnie
od nowa.
90% filmow smiga mi zupelnie dobrze na full screenie.
Ale czasem sa takie momenty (np. w South Parku jak Kenny idzie do
piekla, to sa takie fajne ognie pokazane) to mi mocno rwie. No i czy
tu procek nie wyrabia, czy grafika? Bo nie wiem...

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.hg.pl - wyciszanie wiatraków