Re: win me pl

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 18:44:24 MET

> i pytanie: gdzie jest ms-news.pl.millennium ??

Hej!
ms-news.pl.millennium jest niedaleko, ale nie ma tam tłoku.
Ja czekam na poradę i nic. Może tutaj mi ktoś odpowie?
Po starcie windowsa na ekranie pojawia się
okienko eksploatora z wyświetlonym folderem dysku C:\.
Czasem są to dwa, trzy a nawet cztery okienka. Mam cztery partycje
na dwóch dyskach. Niby nic takiego ale strasznie mnie to drażni.
Trzeba je potem ręcznie zamykać. Nie mogę tego wyłączyć.
Może ktoś wie jak pozbyć się tych okienek?

A taki niebieski ekran przy zamykaniu też miałem przez kilka chwil
na Win98. Po naciśnięciu dowolnego klawisza zamykał się jednak
bez dalszych problemów. Potem mi to przeszło, chyba Norton Utilities 2001
pomógł, ale nie jestem pewien. Żadnych sterowników nie zmieniałem.

Cześć!
Wonder.