Re: Stara gierka... cos nie tak

Autor: JoteR (J.Rylski_at_pf.com.pl)
Data: Wed 08 Nov 2000 - 00:15:16 MET

> jest tylko jedno "ale": ustawienia odzwierzania w Windzie w 99%
> przypadkow nie dzialaja w programach DOSowych odpalanych pod Win.

Najprawdopodobniej masz rację - pisałem, że nie podejmuję się wyjaśnić
tego "naukowo", opisałem sposób postępowania z gasnącą Nokią zastosowany
z powodzeniem w DOS-owym KKnD, biegającego mi teraz pod Windą na 75Hz.

JoteR

PS.Sorry za crosspost - nie zauważyłem, że pytanie (i moja odpowiedź)
poszły również na pl.rec.gry.*