Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 19:00:06 MET

> Jestreś mądry jak masz dostęp do sieci w pracy za darmo i możesz sobie
> dowoli oglądać www.

nie pracuję jeszcze, dopiero się uczę. W mojej szkole zakładają internet od
kilku miesięcy, tylko założyć nie mogą :)))

> A napewno większe grono modemowcó zgodzi się że lepiej
> kupić gazete za 13 zl niz szukac tych informacji po necie.

jak jest ciekawy program to owszem. A informacje - jak będziesz potrzebował
jakiejś konkretnej, to wygodniejsze jest przeglądanie makulatury czy
wpisanie wyrazu w okienko "szukaj" i potem kliknięcie na odpowiedni link ?

> Czy możesz podać jakieś polskie adresy serwisów www, gdzie są zamieszczane
> najnowsze nowinki ze świata komputerów

http://wgk.waw.pl
http://www.pc.com.pl
http://hardware.hcp.pl
http://kaktus.ahoj.pl
http://khn.multinet.pl
http://www.hardware.hoga.pl
http://www.benchmark.pl
http://www.computerzone.pl
http://www.in4.pl
http://www.x86.pl
http://komputery.poland.com
http://www.computerworld.com.pl
http://iik.onet.pl

jest jeszcze kilka innych :)

a porady: http://www.pl.tomshardware.com

--
best.regards________________________mobile: +48-607-114-903
kamil.rydzynski /scream/ .............. <@:> scream(at)w.pl
MS Whistler - "A świstak siedzi i zawija je w te sreberka..." :))