Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Scream (scream_at_w.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 19:02:39 MET

> jasne explorera5, staroffice'a 5.2, powerbuilder'a, c++ builder'a....
> etc. ale sie nagadales. Ode mnie PFUI! ;-)

mówiłem o mniejszych programach a nie całopłytowych :))

> wg mnie idzie to tak - na poczatku wiesz i tak ogolnie za malo - wiec
> gazeta. tu niestety wybor najlepszego z najgorszych (nie pokusze sie o
> wskazanie ;-) )

wiesz, mogłeś napisać. Ale czasami poziom porad w gazetach typu CHIP, ENTER,
PCWK jest żenujący. Pamiętam, jak w tegoroczne wakacje kupiłem (z
ciekawości) Komputer Świat. Powiem jedno: jeśli chodzi o porady dla
początkujących, to raczej oni wiodą prym :)) A tak ogólnie każda gazeta to
kaszana :)))))

> Potem juz tylko serwisy internetowe. Gazete wybiera
> sie tylko dla zawartosci plytki.

dokładnie

> Dla mnie aktualnie najlepszy jest NET

też kupuję, fajny. Potrafi zaciekawić jak człowieka na klopie przyciśnie
:)))

--
best.regards________________________mobile: +48-607-114-903
kamil.rydzynski /scream/ .............. <@:> scream(at)w.pl
MS Whistler - "A świstak siedzi i zawija je w te sreberka..." :))