Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Nightmare (nightmarex_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 12:23:33 MET

> Jeśli chcesz soft, zabierz hadeka i idź do kawiarenki - za 7 złotych
> ściągniesz sobie to co chcesz...

jasne explorera5, staroffice'a 5.2, powerbuilder'a, c++ builder'a....
etc. ale sie nagadales. Ode mnie PFUI! ;-)

wg mnie idzie to tak - na poczatku wiesz i tak ogolnie za malo - wiec
gazeta. tu niestety wybor najlepszego z najgorszych (nie pokusze sie o
wskazanie ;-) ) Potem juz tylko serwisy internetowe. Gazete wybiera
sie tylko dla zawartosci plytki. Dla mnie aktualnie najlepszy jest NET
(jak mnie stac ;) ), potem enter (chociaz spada na leb od kiedy
zaczely sie pojawiac wydania 1-plytowe - jusz zadko kupuje -
zrezygnowali z 2 plytek?!)