Re: Najlepsza gazeta?

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_go2.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 11:07:16 MET

> Najlepszym źródłem informacji są strony w sieci. Gazet nie opłaca się
> kupować: CHIP i PCWK - teksty są w całości w sieci (jak jest z ENTERem
> niewiem). Wydawać ponad 10 zeta na płytkę z softem ? - nie opłaca się.
>
> PCFormat
Jestreś mądry jak masz dostęp do sieci w pracy za darmo i możesz sobie
dowoli oglądać www. A napewno większe grono modemowcó zgodzi się że lepiej
kupić gazete za 13 zl niz szukac tych informacji po necie.

Czy możesz podać jakieś polskie adresy serwisów www, gdzie są zamieszczane
najnowsze nowinki ze świata komputerów