Re: Do użytkowników nagrywarki Yamaha 8/8/24

Autor: ViperNet - grupy dyskusyjne (vipernet_at_poland.com)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 10:59:48 MET

"Rafal..." napisał(a):

> Cze!
> Użytkownik "Quick" <jacekst_at_polbox.com> napisał w wiadomości
> >
> ... to niech ktos powie mojej yamasze (scsi 8/4/24) zeby padla, ma rok i ok.
> 5 plytek na tydzien nagrywa...

Witam!

Ja tez nie za bardzo wierze w rzekomą awaryjnosc nagrywarek Yamahy. Sam
mam juz od dosc dawna (prawie zaraz jak sie ukazala) model 8424 eide i
tez wypalam bardzo duzo (ok. 3 plyt na dzien, czasem duzo wiecej) i jak
do tej pory bez problemow. Kolega ma nagrywarke Yamahy CRW2260t SCSI
(2/2/6) czyli dosc starusienka i do teraz chodzi bezawaryjnie. Ostatnio
nawet przerobil ja na 4/2/6 i nadal dobrze dziala. Yamaha ma bardzo duzy
udzial rynku w tym temacie, wiec mowienie o awaryjnosci to chyba
nieporozumienie, bo kto kupywalby awaryjne nagrywarki. Szczerze mowiac
osobiscie nie slyszalem od kogos, ze padla mu nagrywarka Yamahy, a
zaznaczam, ze znam duzo osob, ktore z niej korzystaja.
Ale tak jak kolega powyzej, potwierdzam, ze teac i plextor to takze
bardzo dobre nagrywarki i nalezy je wziasc pod uwage. Najlepiej teraz
poszukac jakiejs z burnProof'em, czyz nie? Pozyteczna sprawa.

Pozdrawiam
MrK