Re: Do użytkowników nagrywarki Yamaha 8/8/24

Autor: Kaizen (_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 11:31:14 MET

ViperNet - grupy dyskusyjne wrote:
[...]
> Ja tez nie za bardzo wierze w rzekomą awaryjnosc nagrywarek Yamahy. Sam
> mam juz od dosc dawna (prawie zaraz jak sie ukazala) model 8424 eide i
> tez wypalam bardzo duzo (ok. 3 plyt na dzien, czasem duzo wiecej) i jak
> do tej pory bez problemow.

Może kwestia szczęścia. Mi padła już 4416S i 6416S - teraz mam 8424 i
mam nadzieję, że też padnie ;)
Nie były specjalnie obciążone - jak do tej pory (przez 1,5 roku)
wszystkie trzy nagrały łącznie z 500 płyt.
Chcę Plextora ;)

[...]

> Yamaha ma bardzo duzy
> udzial rynku w tym temacie, wiec mowienie o awaryjnosci to chyba
> nieporozumienie, bo kto kupywalby awaryjne nagrywarki.

A kto kupuje inny czajs? Poza tym to całkiem niezłe rozwiązanie - co pół
roku nowa nagrywarka, szybsza (bo starszego modelu nie ma na rynku) ;)
A tak poważniej, to Yamaha sobie wyrobiła opinię dawno temu nagrywarkami
1xx i 2xx - one faktycznie były nie do zdarcia.

> Szczerze mowiac
> osobiscie nie slyszalem od kogos, ze padla mu nagrywarka Yamahy, a
> zaznaczam, ze znam duzo osob, ktore z niej korzystaja.

No, to przynajmniej możesz przeczytać ;)

--
Pozdrawiam,
Kaizen kaizen_at_poczta.fm