Re: Monitor Samsung

Autor: Martin (ramax_at_go2.pl)
Data: Tue 07 Nov 2000 - 10:59:06 MET

> ...JAKIE STRASZNE TO BADZIEWIE!!!!!!!!!!!

????

> 1024x768 w 60Hz jest ok (no ale 60 Hz :(( )
> w 75Hz troche traci kolory (robi sie lekko niebieskawy, jak nie wiesz to
nie
> zauwazysz)
> w 85 obraz sie rozmywa, nie da sie za bardzo pracowac
>
> w 100, ktore wytrzymuje sie nie da na niego patrzec!!!!!!
> ....o 128x1024 NIE MA MOWY, nawet w 60 Hz
>
> karta grafiki to GeForce 2 MX Leadtek :)
>
> i co na to milosnicy Samsunga, bo ja twierdze, ze to SZAJSung...

Sam mam monitor 15' Samsunga (510b). Nie mogę powiedzieć o nim nic złego.
Chodzi na stałe 800x600 przy 100 Hz. Oczywiście wyciąga jeszcze 85 na
1024x768 i 60 Hz na 1280x1024. Co przyjdzie do mnie jakiś kumpel, to się
pyta, skąd taka dobra jakość obrazu i jaki to sprzęt. Samsung produkuje
bardzo kiepskie HDD i CDROMy, ale monitory są OK. Po prostu musiałeś trafić
na wadliwy egzemplarz....
Widziałem niedawno w Vobisie stały obok siebie 3 monitory 19' podpięte chyba
do jednego komputera (leciała na nich jednocześnie jakaś prezentacja) Dwa z
nich to były Samsungi, trzeci CTX. Patrząc zupełnie obiektywnie właśnie
obraz jednego z tych samsungów był najlepszy - najostrzejszy, kolory
najbardziej soczyste. Wcale to nie oznacza, że pozostałe były złe. Po prostu
wszystko zależy, jaki egzemplarz się komu trafi. Sąsiad miał po prostu
pecha...