Re: AVER na "Full" !!! - HappyEnd !!!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 22:35:16 MET

On Wed, 1 Nov 2000 21:42:06 +0100, "DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl>
wrote:

>zywca" kompresowac do mjpg czy divx. Do capture'u mam osobny uklad na karcie
>graficznej,
[ciach]
To jest zrozumiale.

> ale do kompresji to chyba uzywa tego normalnego (u mnie Riva
>TNT) i chyba takie kiepskie rezultaty. Moze to ktos potwierdzic
[ciach]
ale to juz zupelnie bez sensu. Pokaz mi w TNT funkcje odpowiadajace za
kompresje :-) Ona nawet dekompresji nie obsluguje - jednynie
interpoluje przy rozciaganiu obrazu.

Krotko mowiac ten kompresor mieli prockiem glownym, TNT tylko
wyswietla obraz na ekranie.

Pozdro
GLide