Re: AVER na "Full" !!! - HappyEnd !!!

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 21:42:06 MET

> Zalezy od procesora karty tv (czy potrafi odpowiednio szybko grabowac
obraz),
> a potem od procesora kompa, czy potrafi rownie szybko nadazac z kompresja.
> Powodzenie calej operacji zalezy tez czasami od hd, jesli sie zgrywa
nieskompresowany
> obraz.

No ale wiesz.. jak pisalem powyzej samo przechwytywanie nie sprawia
problemow (PAL_at_25fps). Gorzej jest natomiast wtedy gdy ma to jeczcze "na
zywca" kompresowac do mjpg czy divx. Do capture'u mam osobny uklad na karcie
graficznej, ale do kompresji to chyba uzywa tego normalnego (u mnie Riva
TNT) i chyba takie kiepskie rezultaty. Moze to ktos potwierdzic
doswiadczalnie (ktos kto ma karty ASUSa np. V3800 lub V6600). Bylbym
wdzieczny.

pozdrawiam
DJ