Re: AVER na "Full" !!! - HappyEnd !!!

Autor: DJ Diodak (lucas4_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 03 Nov 2000 - 12:03:50 MET

> ale to juz zupelnie bez sensu. Pokaz mi w TNT funkcje odpowiadajace za
> kompresje :-) Ona nawet dekompresji nie obsluguje - jednynie
> interpoluje przy rozciaganiu obrazu.

w sumie masz racje, chyba wszystko wali na glowny CPU. Ale z drugiej strony
nie masz racji :o Bo co prawda sam uklad Riva TNT nie ma zadnego wspomagania
kompresji czy np. kompensacji ruchu, ale kodek ASV zostal zaimplementowany
jako wykorzystanie sprzetowej kompresji ktorą mają karty z serii ASUS
AGP-Vxxxx (a nie jak slusznie piszesz ukladu Riva TNT). Gdyby tak nie bylo,
nie moglbym sobie za pomoca ZADNEGO innrego softwerowego codeca grabowac i
kompresowac na zywo i to jescze w pelnym PALu... nie uwazasz ?

pozdro
DJ

PS: Nie jest tu sluszny argument ktory moze przyjsc na mysl ze kodek ASV
jest jakims super zoptymalizowanym kodekiem obslugujacym instrukcje ukladu
Riva TNT !