SB Live / SB 128.

Autor: Marcin Lewandowski (mbizon_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Nov 2000 - 22:36:27 MET

Obecnie mam starą sypiącą się kartę muzyczną Aztecha
i chcę ją zmienić. W związku z tym mam parę pytań:

1. Czym tak właściwie różni się SB Live od SB 128?
2. Zamierzam wykorzystywać swoją kartę głównie do
    odtwarzania muzyki (mp3, mam podłączoną przez line
    out'a wieżę) i nagrywania (domowe studio, gram na gitarze)
    nie planuję korzystania ze standardów dzwięku jak Dolby,
    czy coś takiego - żadne domowe kino. Czy opłaca mi się
    dopłacać 300zł do SB Live'a zamiast SB 128?
3. Zauważyłem w sklepie na WP wersję Sound Blastera 128
    w zestawie z głośnikami Creative w sumie za ok. 175 zł.
    Nie ma tam jednak specyfikacji sprzętu, a wiem że wersji
    SB 128 jest kilka, a zdaje się, że sam SB 128 Vibra też ma
    kilka wersji.
    Czy opłaca się kupić taki zestaw?

Będę wdzięczny za wszystkie sugestie.

Marcin Lewandowski

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.comp.pecet
http://niusy.onet.pl/pl.comp.pecet