problem z d3d w UT i itp

Autor: Blackota (liwani_at_astercity.net)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 13:23:48 MET

Witam

Mam problem z d3d w takich grach jak UT, Rune, Homeworld 2. Mam rive tnt 2
ultra, dx7apl, i detonatory 6.18 (probowalem z roznymi wersjami), gry
uruchamiam w win98 (na kompie zainstalowany jest takze win2k).
Objawy sa takie ze UT i Rune (to ten sam engine) wykrywa urzadzenie d3d i
startuje gre. Jednak po chwili (0,5-30sek.) nastepuje totalna zwiecha i
pomaga tylko restart.
W homeworld natomiast wykryl urzadzenie d3d ale gre uruchomil w trybie
software rendering.
Dodam jeszcze ze przed instalacja win2k mialem zainstalowango ut na tym
samym sprzecie i wszystko bylo ok.
Konfiguracja komap: ABIT BH6, cel 300_at_450, SB live.
Jesli ktos ma jakis pomysl jak temu zaradzic bede wdzieczny.

Bleq