Re: Przetaktować Procesor ; Wiatraki precz

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 17:08:22 MET

Hi,

Dexter wrote:

> poniewaz bardzo lubie eksperymentowac. No coz juz taki jestem. Lecz Radek
> nalezy do tej pierwszej grupy i wszelkie argumenty trafiaja jak kula w plot.

Aleś mnie podsumował :-)

> Radek poprostu nie ma tej zylki eksperymentatora i uwaza ze wszystkie
> zabiegi sa zbedne skoro komputer chodzi tak czy siak.

Trochę się mylisz. Nie mam nic przeciwko udoskonaleniom, ale muszą być one
sensowne. Chłodzenie wodne wydaje mi się po prostu ryzykowne, bo nie kupię
nigdzie dobrego radiatora przepływowego na procesor, a jak coś zmajstruję
własnoręcznie, to nie mogę być pewny, czy mi się luty nie rozciekną. A woda
we wnętrzu komputera to komputer do wymiany :(

Eksperymentuję natomiast ze sterowaniem wiatrakami, bo dodatkowym układem
elektronicznym wiele zepsuć nie można, więc buduję różne wersje o różnym
poziomie skomplikowania :-)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |