Re: Re: ABIT - Samsung - czego sie nie lubia?

Autor: Tim (look_at_at.signature)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 12:12:01 MET

"exidas" <up_at_mamos.com.pl> napisał(a):

>Chyba nie mam dla Ciebie najlepszych wiesci.
>Mialem ten sam problem z SAMSUNGIEM 2.1 -(juz wiem dlaczego czasem mowia na
>nie SZAJSUNG)
>Niestety okazalo sie ze dyski te dzilaja dobrze ze starymi kompami (stare
>kontralery) .W szybkich maszynach dzialaja dosc losowo zalezy od szczescia.
>Sadze ze problem tkwi w elektronice twardziela i mimo usilnych staran nie
>bylo innego wyjscia - trzeba bylo wypchnac go w smieciowym kompie .

Teraz to już właściwie jestem pewny jego losowego działania.
Podłączyłem go do IDE2 na 1 taśmie z cd i o dziwo poszedł! Postanowiłem
przełożyć go do kieszeni, wpiąłem tą samą taśmę i nic. No to z powrotem
chciałem go podpiąć z ominięciem kieszeni i nie poszedł!

Chyba pójdzie między ludzi, albo się z kimś zamienię.

--
 * Piotr Wasil < tow.Tim FTLSOTF > - <pwasil_at_biotop.umcs.lublin.pl> *
 * Regiony turystyczne w Chorwacji - http://www.promail.pl/~croatia *