Re: ABIT - Samsung - czego sie nie lubia?

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 20:20:12 MET

On Wed, 1 Nov 2000 11:27:53 -0000, "exidas" <up_at_mamos.com.pl> wrote:

> Niestety okazalo sie ze dyski te dzilaja dobrze ze starymi kompami (stare
> kontralery) .W szybkich maszynach dzialaja dosc losowo zalezy od szczescia.

A ja kiedyś próbowałem wsadzić 2.1GB Samsunga do płyty Intela z P60.
Za nic nie chciał go wykryć. Co więcej, nie chciał nawet na tym dysku
wystartować. Podłączyłem więc Caviara 2.1GB i chodzi, a tego Samsunga
do płyty Soyo i też działa.
Faktem jest, że Samsungi nie są najlepszymi dyskami (miałem z nimi
parę razy kłopoty i nikomu ich nie polecam).

--
Pozdrawiam
  Bartek