Re: Dyski fujitsu 8,4 GB awaryjne

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 12:23:31 MET

Użytkownik "AdamS" <cieprog2_at_byd.top.pl> napisał w wiadomości

> U mine również Fijitsu 8,4 (5400) śmiga od roku jest wszystko OK, ponad
> połowę tego czasu biegał nawet przy PCI ustawionym na 41 MHz (czyyli FSB
83
> Mhz).
>
> Podobno dużo mniej trwałe Fujitsu to te o predkości obrotowej 7200.
> AdamS
Trudno mi coś powiedzieć na temat serii 7200 - sprzedaliśmy ich dotąd
kilkanaście (żaden jeszcze nie wrócił), ale na ponad dwie setki różnych 5400
wróciły dwa albo trzy w ciągu ostatniego roku. To chyba niezły wynik, biorąc
pod uwagę że na 20 IBM 2050 7200 rpm wróciło 19 (jednego nie zdążyliśmy
sprzedać ;-)))). To oczywiście przypadek (wadliwa seria) ale jednak
ciekawe... ;-))
Pozdrowienia
Wigwam