Re: ABIT - Samsung - czego sie nie lubia?

Autor: exidas (up_at_mamos.com.pl)
Data: Wed 01 Nov 2000 - 12:27:53 MET

Chyba nie mam dla Ciebie najlepszych wiesci.
Mialem ten sam problem z SAMSUNGIEM 2.1 -(juz wiem dlaczego czasem mowia na
nie SZAJSUNG)
Niestety okazalo sie ze dyski te dzilaja dobrze ze starymi kompami (stare
kontralery) .W szybkich maszynach dzialaja dosc losowo zalezy od szczescia.
Sadze ze problem tkwi w elektronice twardziela i mimo usilnych staran nie
bylo innego wyjscia - trzeba bylo wypchnac go w smieciowym kompie .
Pozdrowienia z Lodzi !