Problem z prockiem

Autor: Tomasz Korolczuk (korolt_at_mech.pw.edu.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 20:40:45 MET DST

Czesc Wam

Dopiero co kureczka zamontowalem nowego (?) procka w kompie i przezylem
szok - nie dziala. Komp milczy, nic nie "piszczy" wiec podejrzewam tu
wadliwy procek. Jest to poczciwe k6-2 266. Wczesniej mialem K6 266 i
dzialal super. Po wymienie sa takie (a raczej nie ma) objawy.

Plyta: Shuttle Hot 591p 100Mhz

Wszystko chyba ustawilem dobrze: takt, mnoznik, napiecie (auto)

Procek sie grzeje, ale komp nie piszczy i sie nie uruchamia (wylaczony
monitor).

Czy to pewnie ze procek jest zepsuty. A moze kurka o czyms zapomnialem?

Ja juz nie wiem...

Moze ktos wie cos o czym ja nie wiem? Prosze o pomoc na priva, jakby ktos
mial jakies idee...

Dzieki Wam.

Pozdrowienia,

Tomasz Korolczuk