Re: jaki szybki skaner do OCR

Autor: wojocki (wojocki_at_klub.chip.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 00:41:10 MET DST

Użytkownik Leszek Bogdański <leszek.bogdanski_at_enter.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:8qto98$759$1_at_news.tpi.pl...
> Witam
>
> Potrzebuje szybki skaner do OCR. Musi miec tez przystawke do skanowania
> slajdow i negatywow (moze byc jako opcja). Teraz mam Primaxa Colorado 600p
> strasznie wolno skanuje (strona A4 tekstu w rozdzielczosci do OCR okolo 2
> minuty). Kilka miesiecy temu widzialem na grupie post o skanerze ktoremu
> zeskanowanie strony do OCR-u zajmowalo o ile pamietam 10 sekund. Nie
> pamietam marki, ale podejrzewam, ze bylby dla mnie z drogi. >

Raczej na pewo drogi. Używam w pracy skanera HP (nie pamiętam w tej chwili
symboli i serii), ale faktycznie jest szybki. W przypadku tekstu, kładzie
się kartkę na skanerze, wybiera się program do którego sie ma skanować
dokument (przeważnie do Worda) i klik.
W około 10 sekund od rozpoczęcia skanu otwiera sie Word z zeskanowanym już
textem gotowym do edycji. Niestety to cudo kosztowało cztery tysiączki
nowych polskich złotych........ i również załuję, że nie mogę go mieć w
domku ;-((

pozdrowojocki