jaki szybki skaner do OCR

Autor: Leszek Bogdański (leszek.bogdanski_at_enter.net.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 23:10:28 MET DST

Witam

Potrzebuje szybki skaner do OCR. Musi miec tez przystawke do skanowania
slajdow i negatywow (moze byc jako opcja). Teraz mam Primaxa Colorado 600p i
strasznie wolno skanuje (strona A4 tekstu w rozdzielczosci do OCR okolo 2
minuty). Kilka miesiecy temu widzialem na grupie post o skanerze ktoremu
zeskanowanie strony do OCR-u zajmowalo o ile pamietam 10 sekund. Nie
pamietam marki, ale podejrzewam, ze bylby dla mnie z drogi. Przegladalem
testy i rozwazam Plustek OpticPro UT12, Mustek ScanMagic 1200CU USB oraz
UMAX Astra 2100U. Ktory z nich wybrac? A moze jest lepszy i szybszy w cenie
do 600-800zl?
Pozdrawiam
Leszek