Re: Jaka jest różnica (płyty gł)

Autor: Marcyn (marcyn_at_post.com)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 00:28:28 MET DST

Witam
no zauwazylem, ze imiennik Marcina - nie moglem zignorowac - totez juz
spiesze z pomoca ;)

> a) Jaka jest różnica (oprucz ceny 570/633)
> Między płytą : GIGABYTE GA-7ZM mATX
> a GIGABYTE GA-7ZX-1 ATX
> Bo mam zamiar kupić jedną z nich pod Durona 700

ta pierwsza jest w standardzie microATX totez ma jedynie 3PCI - druga to
pelne ATX i ma 5PCI - czyli pierwsza odpada od razu

> b) a wogóle to tam gdzie będę kupował to w cenie do 650 zł
> są tylko takie płyty:
> ECS ELITE K7VZM mATX (655)
> SOLTEK SL-75KV (630)
> GIGABYTE GA-7ZM mATX (570)
> GIGABYTE GA-7ZX-1 ATX (633)

z tych polecam wlasnie tego ATX Gigabyte - slyszalem tez, iz niezly jest
Soltek
ale jesli bys znalazl gdzies MSI 6330 (KT7 PRO) - to radze ja wziac - bardzo
stabilna i ogolnie swietna plyta
co do podkrecalnosci - to niestety te plyty maja dosc waskie spektrum w tej
dziedzinie - gdyz nie maja zmiany mnoznika (maja jedynie ABIT KT7 oraz ASUS
A7V - ale sa to duzo drozsze plyty {okolo 800zl})

polecam MSI

pozdrawiam
mailto:marcyn_at_post.com
http://www.marcyn.prv.pl