Re: jaki szybki skaner do OCR

Autor: Bartek (bartek_at_bobo.ds5.agh.edu.pl)
Data: Thu 28 Sep 2000 - 11:26:40 MET DST

Ja mam ScanMagic 1200 CU - jak dla mnie to jest niezly.
Tyle ze nie jest to Mustek - ale za to 100 tanszy :)
Mustek robi ScanExpress.
Poza nazwa to jednak ten sam skaner - identyczne drivery itd.

Zrobilem test dla Fine Readera.

- cały mozliwy obszar skanowania - A4 +.
- 300 dpi
- czarno-bialy
- czas liczylem od kikniecia "scan" - do pojawienia sie strony w Fine
Readerze

wynik : 23 sekundy

Nie jest to 20 s ale tez nie 2 minuty

Czas rozpoznania tekstu to juz sparawa szybkosci kompa

Pozdrawiam

Bartek
bartek_at_ds5.agh.edu.pl

Użytkownik "Leszek Bogdański" <leszek.bogdanski_at_enter.net.pl> napisał w
wiadomości news:8qto98$759$1_at_news.tpi.pl...