Re: Problem Duron 600 + KT7-RAID -- TEMPERATURA

Autor: Jarek Druzd (raven_at_ae.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 14:28:45 MET DST

On Mon, 25 Sep 2000, Jurgen Toja wrote:

>W sobotę stałem się posiadaczem D600 i KT7.
>Jest mały problem bo temperatura w stanie spoczynku
>- otwarte Win98 - sięga 66-68 stopni.
>Po 5 minutach pracy Winampa ok.74 stopnie.

U mnie na Duronie 600 + KT7-RAID + Golden Orb jest 37 stopni podczas
bezczynnej pracy Win2K. Po paru godzinach grania lub uzywania programow
mocno obciazajacych procesor temperatura podnosi sie do 39 stopni.

>czy może to być spowodowane że płyta głowna źle pracuje
>z Duronem i pomaga tylko zmiana biosu?

Raczej problem tkwi w zlym coolerze, albo masz go za slabo docisnietego
do procesora. Ewentulanie problem moze tez byc w obudowie, ktora ma
slaba wentylacje.

j.

--
Archiwum listy dyskusyjnej pl-comp-pecet
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-comp-pecet/