Re: Problem Duron 600 + KT7-RAID -- TEMPERATURA

Autor: Pasza (paszis_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 27 Sep 2000 - 17:16:54 MET DST

Chlopie 70 stopmi to bardzo duzo, pewnie radiator ci nieprzylega do proca
 dlatego chlodny ) mam taka sama plyte DURON 600_at_1010 Mhz
i temperatura MAX 43 stopnie..
Wylacz komputer niech ostygnie 20 min i po wlaczeniu wejdz do biosu zobacz
jaka masz temperature i czy szybko rosnie jesli tak to bedzie to........

Pasza