Problem Duron 600 + KT7-RAID -- TEMPERATURA

Autor: Jurgen Toja (jurgeno_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 16:57:10 MET DST

W sobotę stałem się posiadaczem D600 i KT7.
Jest mały problem bo temperatura w stanie spoczynku
- otwarte Win98 - sięga 66-68 stopni.
Po 5 minutach pracy Winampa ok.74 stopnie.
czy może to być spowodowane że płyta głowna źle pracuje
z Duronem i pomaga tylko zmiana biosu?
Takie wieśći mnie ostatnio obiegły i może są prawdziwe.
Dziś zamierzam zmienić bios, ale czy powodem takiej temperatury
może być zły cooler ?? Mam "jakiśtam" cooler z pastą przewodzącą,
i mimo że sam cooler nie jest taki gorący to bios pokazuje 70 stopni.

Inne , może potrzebne, dane :
DYSK : IBM 30,7 GB 7200 RPM, ATA100
RAM : 128 MB
GRAFIKA : WinFast GeForce2 MX

Dziekuję za wszelkie informacje.

Jurgen

P.S. Czy są może jakieś preferowane coolery ?????