Re: WINDOWS ME

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_luna.dmcs.p.lodz.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 10:23:27 MET DST

"Irek K" <kaczm77_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Witam
> Mozecie mi podac minimalne wymagania tego "cudenka" ;;-))
> Ile ramu, ile zajmuje po instalacji, jakie nowe bajery ma itp
> Oraz czy ktos z was moze potwierdzic 'gazetowe' informacje ze ten system
> _się_nie_wiesza_ ???

Ja mam gdzies tak od pocz. lipca i chodzi ladnie, nie wiesza sie (z malym
wyjatkiem), nawet przy kilkukrotnym debuggingu programow pod Delphi (w 98SE
zdarzalo sie to nagminnie).

a teraz o malym wyjatku. Podkusilo mnie zeby zainstalowac oprogramowanie do
zapisu pakietowego (packetCD CeQuadrat-a v.2.1) i po restarcie byl piekny
niebieski ekran, takze w trybie awaryjnym, To byl jedyny zwis Windowsa ME.

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły