Re: WINDOWS ME

Autor: PeterPan (ANTYSPAMpeterpan_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 17:09:57 MET DST

| Witam

Ja rowniez.

| Mozecie mi podac minimalne wymagania tego "cudenka" ;;-))
| Ile ramu, ile zajmuje po instalacji, jakie nowe bajery ma itp
| Oraz czy ktos z was moze potwierdzic 'gazetowe' informacje ze ten system
| _się_nie_wiesza_ ???

"Windows'a Millennium PL" mam od okolo 2 tygodni dlatego duzo jeszcze nie
moge o nim napisac. Zainstalowalem go na nowym sprzecie (CUSL2, Celeron II
633MHz, 128MB RAMu, Matrox G400 32MB SGRAM, dysk na razie stary - QUANTUM CR
8,4GB UDMA66).

System kobylasty (zaraz po instalce katalog Windows zajmuje okolo 420MB). Na
razie bardzo stabilny. Duzo poprawek shell'a, zarzadzania energia (np.
komputerek bardzo ladnie budzi sie - nie ma z tym zadnych problemow w
przeciwienstwie do poprzednikow z serii 9x). Jest rowniez duzo bajerow m.in.
fajne psychodeliczne, fraktalowe efekty wizualne generowane przez Windows
Media Playera podczas odtwarzania dzwieku (tu: MP3 :) ). Czesc z dodatkow
dla mnie jest zbedna i wrecz denerwujaca a jest to np. "ostrzegacz" o zbyt
male ilosci miejsca na dysku.
W sumie wydaje sie ze jest to system bardziej dopracowany niz poprzednie
wersje ale trzeba jeszcze poczekac az "dotrze sie" i pokarze na co go stac.

3m sie
P.