Re: WINDOWS ME

Autor: Onkel Jurak (kurtho_at_web.de)
Data: Mon 25 Sep 2000 - 12:00:04 MET DST

"DJ Diodak" <lucas4_at_friko7.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag

> mam ME od miesiaca i moge powiedziec juz pare zeczy:
> [...]
> Wrazliwy na "niekompatybilne programy"
> tzn nie lubi pakietu Norton Utilities 2000, PQ Partition Magic 5 Pro i
> jescze paru sobie podobnych, aczkolwiek programy te dzialaja calkiem
niezle.

> pozdrawiam
> Łukasz W.
- ja zainstalowalem me na czysty 20 gb dysk sadzac, ze po tem, za pomoca
pm5.01 podziele go sobie jak bede chcial. skonczylo sie na dosowym fdisku i
nowej instalacji systemu. pm sie pojawial, ale nie chcial wykonac zmian na
partycjach. szukam teraz alternatywy dla pm. dla zalozenia, wiecej niz
jednej aktywnej partycji.
pozdr. jurek