Re: Zjarany Duron 700

Autor: gregorst (grzegorz.stojecki_at_ec-tychy.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 14:57:54 MET DST

"Slavio" <slavio_at_ae.katowice.pl> wrote in message
> Nie podkrecalem procesora, ani w zaden inny sposob nie ingerowalem
> w system. W momencie zakladania procesora zastanawialem sie tylko
> nad malymi okraglymi gumowymi poduszeczkami w kazdym rogu procesora
> a takze nad tym malym plastikowym kwadracikiem po spodniej stronie
> radiatora - czy powinienm je zdjac czy nie....

Czesc.
Dawno mnie tutaj nie bylo wiec witam wszystkich ponownie :)
No wiec jak juz ktos zauwazyl, jak nie ty skladales komputer tylko
sklep lub serwis to w ogole nie ma o czym mowic....
Pare uwag. Ten cooler ktory masz, ten z ta folia od spodu to nie jest
Socked A. Folie standardowo polecam zdjac, zedrzec, a powierzchnie
przeszlifowac tak by byla gladka. Na to cieniutka (doslownie) warstwa
pasty silikonowej, i taka sama na rdzen procesora. To na dzien
dzisiejszy najlepsze rozwiazanie. Co do tej folii..., jakis idiota
ktory to wymyslil "przykleil" to cos klejem nie przewodzacym
temperatury.... To chyba duzo mowi prawda ?
Reszte uwag jutro, przepraszam lecz nie mam czasu :(

--
pozdro
gregor