Uaktywnienie ustawien ekranu w Win95.

Autor: Mariusz Niemiec (MN_at_polfa-grodzisk.com.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 10:11:29 MET DST

Mam problem... Mianowicie admin mojego kompa wylaczyl mi opcje ustawien
ekranu(rozdzielczosc, refresh) i musze pracowac w 640x480 z migoczacym
ekranem. Admin jest nieczuly na prozby i argumenty ze to niezdrowe dla
pracownika, wiec chce to zalatwic osobiscie jakims fortelem. Aha najlepsza
bylaby jakias zmiana wpisow rejestru, bo Powerstrip ani utilka z Powertoy'a
nie chca dzialac. Jak na razie admin gora, wiec prosze Was o pomoc by to
zmienic...
Wojtek