Re: Zjarany Duron 700

Autor: gregorst (grzegorz.stojecki_at_ec-tychy.pl)
Data: Thu 21 Sep 2000 - 10:52:11 MET DST

"gregorst" <grzegorz.stojecki_at_ec-tychy.pl> wrote in message
> Reszte uwag jutro, przepraszam lecz nie mam czasu :(

Tiaaa..., mialo isc wczoraj, ale za szybko zamknalem OE...
Kolejna sprawa to te cztery gumeczki na procesorze. Nigdy ich nie
odrywajcie. Sa po to by trzymac ulozenie radiatora na swojej pozycji.
Jakby ich nie bylo, to radiator slizgalby sie po rdzeniu. Te gumki jak
zapewne wiecie sa grubsze od rdzenia i nalezy miec dosyc mocne zaczepy
na radiatorze, by pozwolily mu na docisk do proca. Tylko musza byc
zarowno sprezyste, bo z kolei ten rdzen jest bardzo kruchliwy i
zdarzalo sie ludziom uszkadzac procesory.
Ale porzadne chlodzenie to podstawa. Mi sie udalo na zwyklym coolerze
"przekrecic" D600 na 800 MHz (Abit KT7) bez zadnego problemu i wiem,
ze gdy sobie pozwole na cos w rodzaju Chrome Orb'a to uzyskam 900-950.
Chyba warto ?

--
pozdro
gregor