Re: A to dziobak ;-(

Autor: DAREK (darles_at_terabajt.pl)
Data: Wed 20 Sep 2000 - 19:46:41 MET DST

On 19 Sep 2000 09:23:26 GMT, tstafinski_at_zke.com.pl (Tomasz Stafinski)
wrote:

>A masz 50MB *wolnej* pamięci? Bo jeśli miałby korzystać ze swapa,
>to IMHO byłoby znacznie wolniej.
Mam 256MB Ram'u wiec sam ocen czy to wystarczy.
Dobra to z innej beczki, moze jest jakis program typu WinCommander,
ktory potrafi kopiowac plik do pamieci a pozniej zapisac go, w koncu
napisanie takiego programu czy kilku rozkazow dla procesora nie
powinno przewyzszac mozliwosci sredniej klasy programisty.

Pod win9x niestety tak już jest,
>że poważniejsze operacje na dysku/dyskietce/CD potrafią zamulić
>cały system. Zupełnie inaczej sprawa wygląda pod NT/2000, OS/2,
>Linuxem, czy innymi "normalnymi" systemami.
W tym sek ze ja dzialam pod Win98SE i inne systemy mnie nie
interesuja.

Pozdrawiam

Darek