Re: A to dziobak ;-(

Autor: Gayos (gayos_at_interia.pl)
Data: Tue 19 Sep 2000 - 14:27:26 MET DST

DAREK napisał(a) w wiadomoœci: <39c625c2.1191916_at_news.tpi.pl>...
>Hi
>
>Czy istniej mozliwosc ustawienia Windy98 w ten sposob aby wydzielic
>jej bufor do kopiowania plikow.
>Chodzi mi o to, ze przy kopiowaniu plikow w obrebie tej samej partycji
>(10 plikow o lacznej wielkosci 500MB) trwalo to dosc dlugo a to z
>powodu dziobania twardziela, mysle ze gdyby dysk najpierw przeczytal
>caly plik do pamieci a nastepnie nagrywal go to trwaloby to
>zdecydowanie krocej.

Czy te pliki maja dlugie nazwy? Jesli nie to mozesz spróbowac Dosa
Navigatora 1.50. Kopiuje pliki do pamieci a potem z pamieci do celu. Tyle,
ze nie korzysta z calej wolnej pamieci Extended. U mnie tylko do 16MB.
Inne rozwiazanie to ramdysk.

--
Gayos